Heroes 7

    Informacje ogólne

10501829_10152632007889588_1311473109473309270_n

 

 

Produkcję tworzy niemieckie studio Limbic Entertainment, które stworzyło M&M X Legacy oraz zajmowało się obydwoma DLC do Heroes VI.  Dyskusje nad projektem rozpoczęto późnym 2012, zaś produkcja trwa od marca 2013r. Obecnie prace trwają 15 miesięcy. 

Wg autorów siódma odsłona ma być tym, co fani oczekiwali od Heroes VI. Gra opiera się na silniku Unreal Engine 3. Powyższy ma nie sprawiać problemów technicznych, w przeciwieństwie do innego wykorzystanego w ostatniej części, co pozwoli się skupić na rozgrywce, fabule czy strukturze. Twórcy zapowiadają większą możliwość ingerencji w mapę przygody, ponadto zaimplementowanie nowych elementów nie ma osłabić ,,ducha” Heroes.

Do dyspozycji będziemy mieć sześć typów miast/frakcji: Przystań, Akademie(w szóstce jej zabrakło), Twierdze, Nekropolis

pozostałe dwie zależą od wyniku głosowania. Twórcy zapowiadają, iż ,,przegrane” nie pojawią się w rozszerzeniach.

Poza tym powraca 7 typów surowców, machiny wojenne(balista,namiot medyka, wóz z amunicją)każde miasto otrzyma różniącą się maszynę, gildie magów, duże ekrany miast. Strefy kontroli pozostają oraz podział na: trzon,elitę oraz czempiona, a także ,,kwadratowe pola’;(nie hexy). Brak teleportacji jednostek między miastami, wracamy do karawan.

 

Nowości:

– cztery klasy bohaterów,

– dwaj czempioni(po jednym do wyboru podczas rozgrywki, zapewne na miasto),

– możliwość ingerencji w na mapie przygód: budowa mostów nad przepaścią, spuszczanie jeziorek, lawiny,

– atak od flanek i ,,w plecy” jednostki zadaje dodatkowe obrażenia (jak w Heroes Online),

 

 Fabuła

Wątek jest umiejscowiony między częścią szóstą a piątą. Wydarzenia toczą się 10 lat po demonicznym najeździe i śmierci cesarzowej Meave. Niemal cały ród Sokoła został wymordowany, stolec cesarski ostał się pusty. Ziemie cesarstwa rozrywa ciągnąca się wojna sukcesyjna.  Swe pretensje do tronu zgłasza niemal każdy z cesarskim książąt, usprawiedliwiając to pokrewieństwem.

Naszym zadaniem będzie pokierowanym jednym z ostatnich, którzy pozostali na placu boju –  księciem Ivanem z rodu Gryfa.  Na swej drodze książę nauczy się co to oznacza być prawdziwym władcą. Ten jest jedynym mogącym przywrócić ład oraz dobrobyt,jednak …  nie dysponuje wystarczającymi siłami pozwalającymi pokonać konkurenta – władcę księstwa Jelenia – Seamusa.

Zaprosił więc posłów sojuszniczych ludów. Owi przedstawiciele będą służyć mu radą przy trudnych decyzjach. Rada składa się z sześciu doradców, każdy z nich posiada własne cele, każdy reprezentuje jedną z grywalnych nacji. Wraz z każdą kampanią Ivan zdobędzie wiedzę o tych ludach, dowie się o ich wyjątkowości. Jakikolwiek z ich opowie Ivanowi pradawne historie, które ukształtowały ich narody.

Kampania została skonstruowana tak, aby gracz mógł zagrać w sześć różnych kampanii, w dowolnej kolejności.