Neutralne

Jednostki neutralne

Poziom 1
Chłop Niziołek
chlop Atak: 1
Obrona: 1
Obrażenia: 1
Wytrzymałość: 1
Szybkość: 3
Przyrost: 25
Koszt: 10 zloto
Siedlisko: Słomiana chata
Specjalne: brak
niziolek Atak: 4
Obrona: 2
Strzały: 24
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 5
Przyrost: 15
Koszt: 40zloto
Siedlisko: Nora
Specjalne: zawsze wysokie szczęście
Poziom 2
Rozbójnik Dzik
rozbojnik Atak: 8
Obrona: 3
Obrażenia: 2-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 6
Przyrost: 8
Koszt: 100 zloto
Siedlisko: Jaskinia nicponi
Specjalne: szpieguje
dzik Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 6
Przyrost: 8
Koszt: 150 zloto
Siedlisko: Knurza dolina
Specjalne: brak
Poziom 3
Mumia Nomad
mumia Atak: 7
Obrona:
7
Obrażenia:
3-5
Wytrzymałość:
30
Szybkość:
5
Przyrost:
7
Koszt:
300zloto
Siedlisko: Krypta klątw
Specjalne:
nieumarły, przeklina wrogów
nomad Atak: 9
Obrona: 8
Obrażenia: 2-6
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 7
Przyrost: 7
Koszt: 200zloto
Siedlisko: Namiot nomadów
Specjalne: nie zwalnia na piasku
Poziom 4
Strzelec
strzelec Atak: 12
Obrona: 10
Strzały: 24
Obrażenia: 8-10
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 9
Przyrost: 4
Koszt: 400zloto
Siedlisko: Wieża na szczycie drzewa
Specjalne: brak kar za odległość i strzelanie przez mury
Poziom 5
Złoty Golem Troll
zloty_golem Atak: 11
Obrona: 12
Obrażenia: 8-10
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 5
Przyrost: 3
Koszt: 500zloto
Siedlisko: Fabryka golemów
Specjalne: jednostka nieożywiona, o 85% mniejsze obrażenia od magii
troll Atak: 14
Obrona: 7
Obrażenia: 10-15
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 7
Przyrost: 3
Koszt: 500zloto
Siedlisko: (Most trolli
Specjalne: regeneracja
Poziom 6
Diamentowy Golem Czarodziej
diamentowy_golem Atak: 13
Obrona: 12
Obrażenia: 10-14
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 5
Przyrost: 2
Koszt: 750zloto
Siedlisko: Fabryka golemów
Specjalne: jednostka nieożywiona, o 95% mniejsze obrażenia od magii
czarodziej Atak: 17
Obrona: 12
Strzały: 32
Obrażenia: 14
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 9
Przyrost: 2
Koszt: 750zloto
Siedlisko: Dolina czarodzieja
Specjalne: brak ograniczeń w walce wręcz i kar za strzelanie przez mury, rzuca czary grupowe
Smoki
Poziom 8: Czarodziejski Smok Poziom 10: Kryształowy Smok
czarodziejski_smok Atak: 20
Obrona: 20
Obrażenia: 20-30
Wytrzymałość: 500
Szybkość: 15
Przyrost: 1
Koszt: 10 000zloto, 8 klejnot
Siedlisko: Magiczna puszcza
Specjalne: rzuca czary ofensywne, chroniony magicznym lustrem
krysztalowy_smok Atak: 40
Obrona: 40
Obrażenia: 60-75
Wytrzymałość: 800
Szybkość: 16
Przyrost: 1
Koszt: 20 000zloto, 10krysztal
Siedlisko: Kryształowa grota
Specjalne: 20% odporności na magię, obecność w armii generuje 3 kryształy tygodniowo
Poziom 10: Rdzawy Smok Poziom 10: Błękitny Smok
rdzawy_smok Atak: 30
Obrona: 30
Obrażenia: 50
Wytrzymałość: 750
Szybkość: 17
Przyrost: 1
Koszt: 15 000zloto, 14
Siedlisko: Siarkowa jama
Specjalne: zionięcie, kwasowy oddech
blekitny_smok Atak: 50
Obrona: 50
Obrażenia: 70-80
Wytrzymałość: 1000
Szybkość: 19
Przyrost: 1
Koszt: 30 000zloto, 20
Siedlisko: Zamarznięte klify
Specjalne: zionięcie, strach, odporność na czary poziomu 1-3

Artykuł utworzony 15.02.2016r.

Autor: Mathias