Twierdza

Jednostki Twierdzy

Poziom 1: Goblin Ulepszenie: Hobgoblin
goblin Atak: 4
Obrona: 2
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 5
Przyrost: 15/30/49 (+8)
Koszt: 40zloto
Specjalne: brak
hogoblin Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 7
Przyrost: 15/30/49 (+8)
Koszt: 50zloto
Specjalne: brak
Poziom 2: Wilczy Jeździec Ulepszenie: Wilczy Rycerz
wilczy_jezdziec Atak: 7
Obrona: 5
Obrażenia: 2-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 6
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 100zloto
Specjalne: brak
wilczy_rycerz Atak: 8
Obrona: 5
Obrażenia
: 3-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 8
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 140 zloto
Specjalne: podwójny atak
Poziom 3: Ork Ulepszenie: Uruk
orkowie Atak: 8
Obrona:
4
Strzały: 12
Obrażenia: 2-5
Wytrzymałość:
15
Szybkość:
4
Przyrost:
7/14/21
Koszt:
150zloto
Specjalne:
brak
urukowie Atak: 8
Obrona: 4
Strzały: 24
Obrażenia: 2-5
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 5
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 165zloto
Specjalne: brak
Poziom 4: Ogr Ulepszenie: Ogr Szaman
ogry Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 6-12
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 4
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 300zloto
Specjalne: brak
ogrzy_szaman Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 6-12
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400zloto
Specjalne: rzuca żądzę krwi
Poziom 5: Rok Ulepszenie: Ptak Gromu
roki Atak: 13
Obrona: 11
Obrażenia: 11-15
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 700zloto
Specjalne: brak
ptaki_gromu Atak: 13
Obrona: 11
Obrażenia: 11-15
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 11
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 750zloto
Specjalne: uderzenie pioruna
Poziom 6: Cyklop Ulepszenie: Cyklop Królewski
cyklopy Atak: 15
Obrona: 12
Strzały: 12
Obrażenia: 16-20
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 6
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 750zloto
Specjalne: może atakować mury (balistyka poz. podstawowy)
cyklopy_krolewskie Atak: 17
Obrona: 13
Strzały: 24
Obrażenia
: 15-30
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 8
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1100zloto
Specjalne: może atakować mury (balistyka poz. zaawansowany)
Poziom 7: Behemot Ulepszenie: Starożytny Behemot
behemoty Atak: 17
Obrona: 17
Obrażenia: 30-50
Wytrzymałość: 160
Szybkość: 6
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1500zloto
Specjalne: obniża obronę atakowanego oddziału o 40%
starozytne_behemoty Atak: 19
Obrona: 19
Obrażenia: 30-50
Wytrzymałość: 300
Szybkość: 9
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 3000zloto, 1
Specjalne: obniża obronę atakowanego oddziału o 80%

Artykuł utworzony 15.02.2016r.

Autor: Mathias