Loch

Jednostki Lochu

Poziom 1: Troglodyta Ulepszenie: Piekielny Troglodyta
troglodyci Atak: 4
Obrona: 3
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4
Przyrost: 14/28/45 (+7)
Koszt: 50zloto
Specjalne: odporność na oślepienie
piekielni_troglodyci Atak: 5
Obrona: 4
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 5
Przyrost: 14/28/45 (+7)
Koszt: 65zloto
Specjalne: odporność na oślepienie
Poziom 2: Harpia Ulepszenie: Harpia Wiedźma
harpie Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 1-4
Wytrzymałość: 14
Szybkość: 6
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 130zloto
Specjalne: atakuje i wraca na miejsce
harpie_wiedzmy Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia
: 1-4
Wytrzymałość: 14
Szybkość: 9
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 170 zloto
Specjalne: atakuje i wraca na miejsce, powstrzymuje kontratak
Poziom 3: Złe Oko Ulepszenie: Obserwator
zle_oczy Atak: 9
Obrona:
7
Strzały: 12
Obrażenia: 3-5
Wytrzymałość:
22
Szybkość:
7
Przyrost:
5/10/16
Koszt:
250zloto
Specjalne:
brak ograniczeń w walce wręcz
obserwatorzy Atak: 10
Obrona: 8
Strzały: 24
Obrażenia: 3-5
Wytrzymałość: 22
Szybkość: 7
Przyrost: 5/10/16
Koszt: 280zloto
Specjalne: brak ograniczeń w walce wręcz
Poziom 4: Meduza Ulepszenie: Królewska Meduza
meduzy Atak: 9
Obrona: 9
Strzały: 4
Obrażenia: 6-8
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 300zloto
Specjalne: brak ograniczeń w walce wręcz, zamienia w kamień
krolewskie_meduzy Atak: 10
Obrona: 10
Strzały: 8
Obrażenia: 6-8
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 330zloto
Specjalne: brak ograniczeń w walce wręcz, zamienia w kamień
Poziom 5: Minotaur Ulepszenie: Wielki Minotaur
minotaury Atak: 14
Obrona: 12
Obrażenia: 12-20
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 6
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 500zloto
Specjalne: zawsze wysokie morale
wielkie_minotaury Atak: 15
Obrona: 15
Obrażenia: 12-20
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 8
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 575zloto
Specjalne: zawsze wysokie morale
Poziom 6: Mantikora Ulepszenie: Chimera
mantikory Atak: 15
Obrona: 13
Obrażenia: 14-20
Wytrzymałość: 80
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 850zloto
Specjalne: brak
chimery Atak: 16
Obrona: 14
Obrażenia: 14-20
Wytrzymałość: 80
Szybkość: 11
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1050zloto
Specjalne: paraliż
Poziom 7: Czerwony Smok Ulepszenie: Czarny Smok
czerwone_smoki Atak: 19
Obrona: 19
Obrażenia: 40-50
Wytrzymałość: 180
Szybkość: 11
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2500zloto1
Specjalne: zionięcie, odporność na czary poziomu 1-3
czarne_smoki Atak: 25
Obrona: 25
Obrażenia: 40-50
Wytrzymałość: 300
Szybkość: 15
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 4000zloto, 2
Specjalne: nienawidzi gigantów, zionięcie, odporność na wszystkie czary

Artykuł utworzony 15.02.2016r.

Autor: Mathias