Cytadela

Jednostki Cytadeli

Poziom 1: Gnoll Ulepszenie: Gnoll Maruder
gnole Atak: 3
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 4
Przyrost: 12/24/39 (+6)
Koszt: 50zloto
Specjalne: brak
gnole_maruderzy Atak: 4
Obrona: 6
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 5
Przyrost: 12/24/39 (+6)
Koszt: 70zloto
Specjalne: brak
Poziom 2: Jaszczuroczłek Ulepszenie: Reptilion
jaszczuroludzie Atak: 5
Obrona: 6
Strzały: 12
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 14
Szybkość: 4
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 110zloto
Specjalne: brak
reptilioni Atak: 6
Obrona: 8
Strzały:
24
Obrażenia
: 2-5
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 5
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 140 zloto
Specjalne: brak
Poziom 3: Ważka Ulepszenie: Smocza Ważka
wazki Atak: 7
Obrona:
9
Obrażenia: 2-5
Wytrzymałość:
20
Szybkość:
9
Przyrost:
8/16/24
Koszt:
220zloto
Specjalne:
rozproszenie
smocze_wazki Atak: 8
Obrona: 10
Obrażenia: 2-5
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 13
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 240zloto
Specjalne: rozproszenie, osłabienie
Poziom 4: Bazyliszek Ulepszenie: Bazyliszek Większy
bazyliszki Atak: 11
Obrona: 11
Obrażenia: 6-10
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 325zloto
Specjalne: zamienia w kamień
bazyliszki_wieksze Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 6-10
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 7
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400zloto
Specjalne: zamienia w kamień
Poziom 5: Gorgona Ulepszenie: Gorgona Większa
gorgony Atak: 10
Obrona: 14
Obrażenia: 12-16
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 5
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 525zloto
Specjalne: brak
wielkie_gorgony Atak: 11
Obrona: 16
Obrażenia: 12-16
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 6
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 600zloto
Specjalne: zabójcze spojrzenie
Poziom 6: Wiwerna Ulepszenie: Wiwerna Królewska
wiwerny Atak: 14
Obrona: 14
Obrażenia: 14-18
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 800zloto
Specjalne: brak
krolewskie_wiwerny Atak: 14
Obrona: 14
Obrażenia: 18-22
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 11
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1100zloto
Specjalne: zatrucie
Poziom 7: Hydra Ulepszenie: Hydra Chaosu
hydry Atak: 16
Obrona: 18
Obrażenia: 25-45
Wytrzymałość: 175
Szybkość: 5
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2200zloto
Specjalne: powstrzymuje kontratak, wielopolowy atak
hydry_chaosu Atak: 18
Obrona: 20
Obrażenia: 25-45
Wytrzymałość: 250
Szybkość: 7
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 3500zloto, 1
Specjalne: powstrzymuje kontratak, wielopolowy atak

Artykuł utworzony 15.02.2016r.

Autor: Mathias