Neutralni

Krainę Enroth zamieszkują przeróżne istoty. Większość z nich trafiła do służby w którymś z sześciu typów zamków. Istnieje kilka jednostek, które obrały własną drogę. Nie najmiemy ich w miastach. Część zamieszkuje lokacje na mapie przygód, inne mogą zostać przywołane podczas walki za pomocą odpowiednich zaklęć. Żywiołaki oraz Duchy swoje siedliska otrzymały w dodatku PoL.

Umiejętności specjalne neutralnych:

–> Rozbójnik: powstrzymywanie kontrataku

–> Nomad: brak

–> Meduza: zamienia w kamień (20% szans podczas ataku)

–> Dżin: 10% szans na zniszczenie wrogiego oddziału

–> Duch: wciela zabite jednostki wroga do swojego oddziału jako duchy

–> Żywiołak ziemi: neutralne morale, odporność na czary umysłu, Burzę Żywiołów oraz Błyskawicę, wrażliwość na Deszcz Meteorytów (otrzymuje podwójne obrażenia)

–> Żywiołak powietrza: neutralne morale, odporność na czary umysłu i Deszcz Meteorytów, wrażliwość na Burzę Żywiołów i Błyskawicę (otrzymuje podwójne obrażenia)

–> Żywiołak wody: neutralne morale, odporność na czary umysłu i lodu, wrażliwość na czary ognia (otrzymuje podwójne obrażenia)

–> Żywiołak ognia: neutralne morale, odporność na czary ognia i umysłu, wrażliwość na czary lodu (otrzymuje podwójne obrażenia)

 

Jednostka Siedlisko, miejsce występowania lub czar
rozbójniik tabor
nomad namiot
meduza
ruiny
dzin lampa
duch kurchany
ziemia zywziemioltarzziemi
powietrze zywpowietrzaoltarzpowietrza
woda zywwodyoltarzwody
ognia zywogniaoltarzognia

 


 Artykuł utworzony dn. 03.05.2013r.

Autor: Mathias